PODCAST

Projector, past je bedrijf nog wel bij jou?

<

Liever lezen? Lees hier het transcript

Welkom en leuk dat je luistert. Ik ben Ilse Weerdenburg Splenic Projector 1.3 en Business Mentor voor ondernemende projectors. En vandaag wil ik het hebben over de vraag, past mijn bedrijf nog wel bij mij? Dat is een vraag die ik mezelf in het verleden natuurlijk ook wel gesteld heb. En het is een onderwerp wat ik vaak tegenkom bij klanten die al langer ondernemen. Ik werk behalve met projectors, werk ik ook regelmatig met de andere energie types, dus manifesting generators, generators. En dan kom ik dus dit ook heel vaak tegen. Je gaat iets doen, je hebt een droom, je hebt plannen, je voelt ergens een bepaalde energie die jou een bepaalde richting op stuurt. En dan ontwikkelt er zich van alles.

De manier waarop er van alles ontwikkelt is natuurlijk een beetje afhankelijk van hoe je dat zelf vormgeeft. Om een voorbeeld aan te geven, de eerste keer dat ik ging ondernemen, ontstond eigenlijk alles heel intuitief. En de motivatie die daaronder lag, die vind ik letterlijk terug in mijn design, maar dat wist ik natuurlijk helemaal niet. Je gaat op een bepaalde manier een bepaalde richting in. En toen ik voor de tweede keer ging ondernemen, nadat het eerste verhaal was afgesloten, want zo gaan die dingen in het leven, toen ging ik die keuzes maken op een andere manier. Want, wat was er aan de hand? De eerste keer deed ik de dingen die ik leuk vond. We waren met z’n tweeën en dat is natuurlijk makkelijk, want dan kan je gewoon zeggen dit is jouw talent, dit is mijn talent, ik vind dat leuk, jij vindt dat leuk. Nou, in gezamenlijkheid kun je zo ontzettend veel voor elkaar krijgen.

En dat gebeurde dus ook. En het klopte ook op de manier waarop dat ging. Alleen, de fouten die ik maakte toen ik de tweede keer ging ondernemen, dat ik dacht, hé, dat of dat vond ik heel erg leuk om te doen. Ja, inderdaad, doen. Dat kan ik ook voor anderen doen. En dat klopte dus niet. Waarom niet? Omdat het voor mij zelf in mijn eerste bedrijf heel logisch was om letterlijk websites te bouwen, webwinkels in te richten, heel goed dingen aan te pakken die ik leuk vond, omdat voor mij de energie vooral zat in het leren, in het onderzoeken, in het uitproberen en om het op die manier vorm te geven, te onderzoeken wat werkt en het te optimaliseren. Dus zolang ik aan het bouwen was, voor mijzelf, voor mijn eigen bedrijf, klopte het voor mij.

Maar dat wil niet zeggen dat ik die energie over had om aan een ander weg te geven. Dat kan bij bepaalde klanten in een eerste ronde bijvoorbeeld heel leuk zijn, dat kan ook een tweede ronde heel leuk zijn. En op een gegeven moment begon ik te merken, wacht even, ik heb hier de energie niet voor. En ging ik steeds minder verschillende dingen daarin doen, zodra ik me kon specialiseren. Werd het makkelijker om het uit te voeren, daardoor ga je met templates of andere manieren werken. Maar toen ik dus voor de tweede keer ging ondernemen, begon ik dus eigenlijk niet met de juiste kennis. En dat begon ik te voelen ook. Alleen, ik begreep niet waarom.

Dus zo zie je, je kunt je bedrijf inrichten, gaan beginnen, en dan gaandeweg achterkomen dat het niet klopt. En het kan zomaar zijn dat je daardoor een aanname hebt over waarom het niet klopt, die ook weer niet klopt. Want ik ging bijvoorbeeld denken, nou ik heb waarschijnlijk of een burn-out gehad, of ik ben, nou ik ben al niet meer de jongste, dus ik dacht ook van, nou het zal door de overgang komen of ik heb het gewoon te druk gehad waardoor ik geen energie meer over heb of iets dergelijks. Dus je gaat etiketjes plakken op iets wat misschien helemaal niet klopt, maar als je niet weet dat je projector bent, dan kan je dus je bedrijf opbouwen op een manier die helemaal niet past bij je projector energie en niet alleen je projector energie, want zolang je leuke dingen doet, kan je die natuurlijk op een bepaalde manier wel volhouden of kan je daar zelfs blij van worden afhankelijk van wat het is. Maar het gaat natuurlijk ook om je projectortalenten. En die verschillen ben ik heel erg goed gaan merken, sinds de energietypes hier niet meer dagelijks over de vloer komen, waardoor ik veel beter bewust ben wat mijn projectorenergie is en wat ik daarvan heb ingenomen van anderen. En doordat je in die energie van andere mensen bent, kun je heel veel voor elkaar krijgen, maar dat wil niet zeggen dat het van jou is. En net als met inspiratie lenen, wat ik eerder in een andere podcast heb besproken, kun je dus ook je bedrijf opbouwen op energie die niet van jou is.

En misschien zelfs wel op dingen die je leuk vindt, op drijfveren die helemaal niet kloppen, omdat je denkt dat je dat leuk vindt. En op het moment dat je in herhaling gaat vallen, iets steeds op dezelfde manier opnieuw doen, kan je erachter komen dat dat helemaal niet de bedoeling is, dat het je helemaal niet op een langdurige manier blij maakt. En ja, wat de gevolgen daarvan kunnen zijn, je kan in je not zelf terechtkomen, je kan jezelf dingen gaan verwijten, Je kan heel kritisch worden op jezelf. Je kan er letterlijk ziek van worden. Je kan er hoofdpijn van krijgen. Je kunt misschien wel sluimerende klachten krijgen zonder dat je het in de gaten hebt. In ieder geval, het is dan geen gezond houdbaar bedrijf. En misschien zelfs ben je marketing wel gaan doen, ook op de energie en inspiratie van anderen.
Want als je niet weet dat je een projector bent, kan je ook de oorzaak van de dingen ergens anders gaan zoeken. Misschien denk je wel, ik heb een marketingcursus nodig. Als ik met designers snap, dan komt het vanzelf goed. Gewoon de theorie, met de theorie en alles begrijpen. Ja, is wel handig dat er dan net even iets meer andere dingen bij komen kijken, want het is niet zomaar platte theorie natuurlijk. Of je denkt, ik ga een salescursus volgen, want dan kan ik mijn aanbod beter verkopen. Maar misschien is het zelfs wel zo dat je het aanbod dat je wilt verkopen helemaal niet datgeen is wat je kunt leveren. Ja, het duurde even voordat ik hem snapte.
En nu zie ik dat die zo logisch is. En dat is ook precies waar ik dan weer de anderen mee help. Want die onderwerpen komen natuurlijk ook bij klanten terug. En dan kan je marketingcursussen gaan doen tot je een ons zweegt. Je kunt gaan posten op social media tot je een ons zweegt. Even onheerbiedig gezegd natuurlijk. Maar het gaat je dan op de lange termijn gewoon niet helpen. En dus is het super belangrijk om, als je voelt dat je bedrijf niet meer bij je past, om daar dan Aandacht aan te besteden.
Het komt vanzelf op je pad, op het juiste moment. Want zolang als je de dingen gewoon goed voelt gaan, zolang als je er happy mee bent, laat het dan gewoon zoals het is. Tuurlijk! Het werkt ook niet om iets te gaan doen wat je zelf niet voelt. Dus luister je nou deze podcast en denk je, ja, mijn bedrijf past prima bij mij. Ik wou het alleen even checken. Ik vind hartstikke leuk alles wat ik doe. Het is wel goed zo. Nou prima, hartstikke goed.
Want misschien doe je juist wel de goede dingen en misschien heb je juist wel de juiste keuzes gemaakt. Ik wil niet zeggen dat je alles overboord moet gooien omdat je dan eens achterkomt dat je een projector bent. Want misschien werkt het juist voor jou wel heel goed. Niet iedere projector moet zomaar even overdag een dutje doen. Dat zijn ook dingen die gezegd worden en die kunnen heel goed gelden voor jou. Maar ook als je dat wel nu nodig hebt, dan wil het nog niet zeggen dat je het altijd nodig hebt. Het kan allemaal een proces zijn. Waar kun je nou over nadenken of je bedrijf nog wel of niet bij je past? 10 eerste, als je deze podcast luistert, dan kan het zijn dat je aangeslagen bent op dit onderwerp, dat je getriggerd bent door het onderwerp.
Dus misschien zei je ontbewust wel van, hey, dat is een goede vraag of daar wil ik meer over weten, zonder dat je dat zelf bewust was. Hoe kan je dit nou merken of je bedrijf er dan niet bij je past. Je hebt minder zin en energie om te werken met klanten, of om over je bedrijf na te denken. Het kan ook zijn dat je marketing ervaart als heel zwaar. En dan kan je natuurlijk gaan kijken naar een marketing training, of een marketing workshop, of een marketingboek, of een marketingstrategie, of een bedrijf inhuren, omdat je denkt, ja ik ben projector, kan iemand niet even bijvoorbeeld die social media post van mij uit handen nemen of kan iemand niet even een funnel inrichten of mijn website bouwen. Dat kan, maar als je stappen hebt overgeslagen en je eigenlijk voelt dat marketing gewoon zwaar voelt, kan er ook iets anders aan de hand zijn. Het hoeft niet in de praktische oplossingen te zitten. En heel vaak wordt gedacht dat het dan opgezocht wordt in het uitbesteden van iets, of in een strategie, of een nieuw product, of een nieuwe lancering.
Maar misschien is het belangrijk om eerst even terug te gaan langs start. Want dat kom ik vaker tegen met klanten die dan van alles willen gaan uitbesteden. En dan blijkt dus gewoon dat als je teruggaat naar start, dat je dan weer op het juiste spoor komt. Waarom? Omdat je verkeerd bent afgeslagen in een andere richting. Ja, en dan blijft het gewoon heel zwaar voelen. En het mooie van Human Design is dat je dat bijna letterlijk kan zien. En ik herken steeds meer patronen. Waarom vind ik het nou zo leuk? Ik hou heel erg van puzzelen.
En dat heb ik altijd al gedaan. En dat past ook gewoon bij mij. En het grappige is dat ik dus een ander die puzzelstukjes kan aanreiken, maar ik hoef niet allemaal op te lossen. En het mooie is dat ik zelfs nu ook via de Diamantroute mensen op een ander spoor kan brengen zonder dat ik het hoef op te lossen, maar dat je wel die andere partijen die je kunnen helpen, die kun je op die manier vinden. Dus past je droombedrijf nog wel bij jou? Of past je bedrijf nog wel bij jou? Dat is altijd een goede vraag om over na te denken. En misschien help je klanten wel met dingen die je eigenlijk beter kan loslaten. Want dat is wat er vrij makkelijk kan gebeuren als projector, dat je zoveel wijsheid hebt verzameld, zoveel ervaring hebt verzameld, maar als je niet weet hoe je optimaal om kunt gaan met je eigen energie, dan ben je misschien wel dingen naar je toe gaan trekken die je beter aan een ander kan overlaten. En op het moment dat je dingen kan loslaten die eigenlijk te veel energie kosten, dan kan je veel meer een duurzamer bedrijf bouwen wat jou dient en dan kun je werken met klanten die jij van natuur en vanuit jouw energie aantrekt en dan wordt alles gewoon veel relaxter.

 

Je krijgt veel meer rust, je durft veel meer te vertrouwen op jezelf en je hebt veel meer tijd over veranderende leuke dingen in het leven. En weet je wat het ook is? Op het moment dat je verhaal klopt, op het moment dat je zicht hebt op je bedrijf, hoe dat bij jou past, hoe je op jouw persoonlijke manier jouw klanten kan helpen, op een langdurige manier die je gezond houdt, dan wordt het ook veel makkelijker om je marketing te doen op een manier die voor jou klopt, op jouw authentieke manier waarin jij gewoon jezelf kan zijn. En dan is marketing ook geen moedje. Dan is marketing gewoon iets wat je van nature energie geeft om te doen, zonder dat je erover nadenkt. En dan durf je daar ook op te vertrouwen dat je het op de juiste manier aanpakt. En ja, dan kan je altijd weer dingen uitbesteden. Tuurlijk! Soms zijn er bepaalde dingen die je ook heel makkelijk zelf kan. Want ja, je kunt niet altijd alles uitbesteden.

Misschien nog. Het komt vanzelf. Ja, dus ik heb vanuit schade En schande heb ik het geleerd. Ik heb mijn bedrijf losgelaten. De dingen die op zich heel goed liepen heb ik losgelaten. Waarom? Omdat dat de enige manier was om duurzame keuzes te maken en om mezelf gezond te houden. Want ik voelde aan alle kanten dat het gewoon op de lange termijn niet goed was en dat ik er niet meer achter kon staan. En dus was het tijd om los te laten.

Ja, ik dacht ook, oké, nog een keer. Ja, soms is dat nodig. En nu, het grappige is, nu heb ik een structuur ontwikkeld, de inhoud van mijn programma’s ontwikkeld op een manier die ik jaren geleden eigenlijk al had bedacht. Nou bedacht eigenlijk niet eens, het is gewoon ontstaan, die ik ook jarenlang heb uitgevoerd En dus bewezen op welke manier dingen werken. Waarin ik een aantal jaar geleden bezig was om zelf een team te formeren, heb ik nu een team voor mijn klanten, maar op een andere manier dan ik eerst had gedacht. En waarom? Nu voelt het veel beter. En ik kan het nog begrijpen ook, en dat is het grappige eraan, je hoeft niet alles los te laten. En het kan heel goed zijn dat je onwijs veel in huis hebt wat je kunt gebruiken.

Dat is wat ik meestal ook zie, maar dat de volgeorde net even anders moet, of dat je het op een andere manier kunt inpassen of juist loslaten. En hoe weet je nou of je bedrijf wel of niet bij je past, nog? Ja, dat voel je eigenlijk vaak wel. Je voelt vaak aan je innerlijke stem, of aan je lichaam, of aan je energie, of aan je overspoelde hoofd, of op andere manieren hoe het zich kan uiten. Misschien krijg je wel hoofdpijn of huidproblemen, of op een andere manier last, een zwaar gevoel. En op het moment dat je eraan toe bent, komen er vanzelf oplossingen op je pad. Durf daar gewoon op te vertrouwen, dat dingen vanzelf naar je toe komen. En weet je, het is te belangrijk om te negeren, want het is juist zo fijn als je een goede balans kunt vinden tussen werk en privé. En dat is allemaal mogelijk.

Past je bedrijf nog wel bij jou? Ja, stel jezelf eens de vraag en voel wat het met je doet. En je human design geeft je ongelooflijk veel handvatten, inzichten om je bedrijf af te stemmen op wie je werkelijk bent. Of je nou een projector bent, of een generator, of een manifesting generator. Dat is allemaal, en ik moet zeggen, als ik zie met klanten, als we met deze onderwerpen aan de slag gaan, wat er dan gebeurt, ja, het wordt er zoveel relaxter van, allemaal, serieus. Nou, ik wens je een fijne dag en tot de volgende keer. Ben je nu Niels Scheren geworden? Of wil je de Nielsbrief ontvangen waarin ik regelmatig van alles deel over ondernemen als projector, human design, online marketing, online ondernemen? Bel je dan aan voor de Medenkers Nielsbrief. Die kun je vinden op mijn website ilsedenktme.nl. Want ja, je hoeft het natuurlijk niet allemaal alleen te doen.

daar kun je natuurlijk helemaal verder induiken. Maar soms is het gewoon belangrijk om dichter bij jezelf te blijven. Misschien is het niet zelfs soms, maar misschien is dat sowieso wel beter. Maar er zit ook een voordeel aan, aan al die nieuwe dingen. Want het kan ook een zege voor je zijn, omdat het je kan aanmoedigen om open te staan voor nieuwe ideeën en kansen. Dus op het moment dat je het spannend vindt om oude dingen los te laten, kan iets nieuws je weer op het juiste spoor brengen. Het kan weer leiden op die manier tot creativiteit, innovatie, vernieuwing en het verkennen van verschillende mogelijkheden. En als je dat goed doet, kan het je helpen bij het ontdekken van nieuwe paden en het stimuleren van je groei en ontwikkelingen.

En dat is natuurlijk wel weer mooi. Kijk maar naar Human Design. Misschien ben je ernaar gaan zoeken of misschien is er een reden waarom je bij het onderwerp bent uitgekomen, dat je ontdekt dat je projector bent. En er zit natuurlijk ook een valkuil aan Human Design, want daar kun je induiken en daar kun je eindeloos in doorgaan, waardoor je weer overweldigd raakt. Dus Het belangrijkste is dan om je bewust te worden van de voor- en nadelen daarvan. En om op tijd, op tijd naar jezelf weer terug te keren. En op het moment dat je merkt dat je bang bent om iets te missen, zit er een andere motivatie achter waarom je ergens instapt. En als projector kun je ook makkelijk overweldigd raken.

En waarom? Omdat je heel veel openheid hebt in je definitie. Nou, heeft niet elke projector evenveel openheid. En ook niet op elke plaats. Dus de een zal minder overweldigd raken dan de ander, maar het kan wel een rol spelen op het moment dat je zoekende bent of dat je merkt dat de oude dingen niet meer voor je werken. Het gevolg is dan dat je gaat zoeken naar allerlei dingen. En die verschijnen dan in je feed op Instagram bijvoorbeeld. Door het algoritme worden hier natuurlijk ook dingen aangeboden. Dus op een gegeven moment krijg je van heel veel dingen steeds hetzelfde.

Dezelfde ideeën, dezelfde mensen, dezelfde soort boodschappen ofzo te zien. Maar het is goed om bewust te zijn op welk punt je meer vertrouwt op mensen om je heen, op experts die blijkbaar misschien allemaal iets weten wat jij nog niet weet, of wat je toevallig mist. Dat kan, maar dat hoeft natuurlijk niet. Want het is ook belangrijk om op jezelf te kunnen vertrouwen. En dus is het belangrijk om bij die shiny object ook voor jezelf de vraag te stellen ben ik nu bang dat ik iets mis? Of is dit iets wat mij dichter bij mijn doel, je missie en dergelijke brengt? En wat je hier dus juist te doen hebt, want het kan ook zijn dat het je op een spoor brengt van het volgende in je ontwikkeling. En ik merk bij klanten ook heel vaak, ja wat ook logisch is, natuurlijk allerlei investeringen zijn gedaan. Dat je steeds ook probeert iets te volgen of ook een methode wilt volgen of mensen hebben allemaal dat soort investeringen al gedaan met business coaches, marketing coaches, online programma, al die dingen. Daar heb ik me ook schuldig aan gemaakt.

Zo simpel is het gewoon. Met een lijn drie heb ik allerlei ervaringen opgedaan, dus dat is helemaal niet raar. En, ik zei altijd, overal leer je weer van. Dus dat geldt voor mij. En dat zie ik ook bij mijn klanten. En dat kan je ook weer bewustwording geven. Maar het is belangrijk om te merken, wanneer je steeds toegeeft aan de onrust, in de hoop dat er iets nieuws ontstaat, of dat er vanzelf ergens de ultieme gouden oplossing komt, of dat je er dingen uithaalt die je specifiek verder brengen. Het onderwerp Human Design kan dus ook gewoon zoiets zijn, waarin je op dat pad van al die glimmende onderwerpen terechtkomt, en daarin van het een naar het ander gaat consumeren en iedereen kan daar op een andere manier mee omgaan.

De één blijft daar heel gefocust bij en haalt er alleen maar uit wat hij zelf wil en de ander die probeert van alles nog wat uit. En dat is met allerlei online dingen heel waardevol, want er zijn ontzettend veel mooie dingen mogelijk en beschikbaar natuurlijk en te vinden. Maar het kan ook zijn dat op het moment dat je stopt met het alleen te doen, want wat gebeurt er namelijk als je in je eentje met al die dingen aan de slag gaat, dan gaat je hoofd ook overuren maken en heb je niet in de gaten wanneer je van het een in het ander rolt. En op het moment dat je veel meer naar jezelf terugkeert, als je bijvoorbeeld meer één op één met iemand samenwerkt om te kijken naar wat voor jou relevant is en wat voor jou de volgende stap is, dan kun je op een gegeven moment die overhelm terugbrengen naar juiste groeistappen en focus die je verder brengt. Een voorbeeld daarvan kan ik bijvoorbeeld noemen met ideeën van wat ik heb gemerkt in het werken met klanten, hoe makkelijk het is om te zien, die en die heeft een lancering, die en Die heeft een masterclass of een challenge of wat het dan ook is. Dat wil ik ook. Ja, dat klopt. Dat kan.

En dat is op zich… Kan het je stimuleren om ook iets te gaan doen op dezelfde manier? Dat is aan zich natuurlijk heel goed, want je wil beweging hebben, je wil groeien in je business. En als je zelf iets heel positiefs hebt ervaren, kan het heel goed zijn dat je dat zelf ook kunt toepassen voor je eigen bedrijf. Dat wil niet zeggen dat exact dezelfde manier, met exact dezelfde mailtjes, exact dezelfde werkwijze, voor jou de juiste oplossing is. En door terug te keren naar jezelf, door je design te ontdekken, te leven, dat is geen theorie alleen, want dat kan je juist in de war brengen. Die berg aan informatie kan je juist in de war brengen. Maar juist als je naar je eigen situatie kijkt en weet wat voor jezelf werkt en waarom, dat je niet door al je open centers beïnvloed wordt, open hoofd, open ego, je open mild, allerlei ideeën kunnen daarbij een rol spelen, Allerlei verborgen patronen kunnen daarbij een rol spelen. En kunnen je beïnvloeden in het maken van die keuzes.

Je zou zelfs kunnen zeggen dat het human design, alles wat daarover te vinden is, zeker met de vlucht die het nu neemt. Ja, dat is ook een shiny object syndrome waar je heel erg van bewust moet, wil, kan zijn. Daarom vind ik het zelf ook zo fijn dat ik de sessies, daar heb ik ook even over getwijfeld, van hoe zal ik die sessies nou doen, is het nou apart een reading, maar zo zie je ook gewoon hoe dat werkt van de dingen die je om je heen ziet. Oké, de een doet het zo, de ander doet het zo. Terwijl eigenlijk mijn eigen methode was dat ik verschillende dingen In één verpak. Ik weet nu dat dat ook mijn methode is en waarom dat mijn methode is, waarom dat voor mij juist het beste werkt en welke mensen dat juist ook fijn vinden. Dat betekent dat ik een sessie, dus niet alleen iemand iets teruggeef in een sessie over hun human design en daarin de gave talenten en alle dingen die je verder kunnen helpen, maar ook door het te koppelen aan je bedrijf, aan een direct business probleem wat voor iemand speelt, kan ik een stuk van die overwhelm al wegnemen, zonder dat iemand in een groot traject of in een langer programma of dergelijke hoeft te stappen. Door het te koppelen aan een specifiek businessprobleem wat er speelt, wat mensen op dit moment bezighoudt, kan ik al verder helpen zonder dat iemand op een langere termijn met mij hoeft te werken.

En kan daardoor je al een stuk rust geven en groei brengen en je helpen focussen op jezelf en je eigen pad. Ik weet gewoon nu dat dat voor mij een logische manier is om mijn aanbod vorm te geven, maar dat wil niet zeggen dat het voor iedereen is. Maar ik zou afgeleid kunnen zijn doordat ik zie dat andere mensen hun aanbod op een andere manier vormgeven. En daardoor zou ik aan mezelf kunnen gaan twijfelen. Maar dat doe ik niet, omdat ik weet, dit is zoals ik het voel, dit is zoals de uitnodigingen zijn ontstaan, Dit is zoals ik het ook op andere manieren heel erg passend bij mijn design doe. Dus het is heel belangrijk om je te leren vertrouwen op jezelf en in die relatie naar al die glimmende, interessante, leuke dingen op internet te kijken en om je bewust te worden wanneer het je van je pad afhaalt en wanneer het je juist kan dienen. En wat ik ook weleens bij klanten merk is dat de dingen waar ze al in geïnvesteerd hebben, die kunnen ze op een ander moment, op een andere manier misschien juist gebruiken. Dus uiteindelijk dient het allemaal een doel.

En het gaat erom dat je je bedrijf ontwikkelt, dat je je potentieel kunt leven. En dat is voor ons als projectors heel belangrijk omdat je daardoor niet alleen jezelf blijer maakt, je omgeving, maar dat je daardoor ook veel beter je klanten kan helpen. Het werkt gewoon allemaal door En een projector in goede energie zorgt alleen maar voor nog meer mooie ontwikkelingen. Ik wens je een fijne dag en tot de volgende keer!

Ontdek jouw Projector kracht met Meedenkers

Automatisch in je mailbox:

Wil je je energie als Projector optimaal benutten en je ondernemerschap naar een hoger niveau tillen? Meld je aan voor de Meedenkers Nieuwsbrief en ontvang direct waardevolle tips en inzichten die speciaal voor jou zijn samengesteld.

Wat je kunt verwachten:

  • Praktische tips voor het beheren van je energie
  • Inspiratie en motivatie om je unieke pad te ontdekken
  • Handige marketing & business weetjes

Waarom aanmelden?

  • Op maat gemaakt voor Projectors
  • Direct bruikbare tips om je ondernemersreis te verbeteren

Meld je nu aan en ontvang de eerste editie van de Meedenkers Nieuwsbrief direct in je inbox!

"