Nieuwsbrieven sturen, wel of niet doen?

Nieuwsbrieven sturen, wel of niet doen?

Als ondernemer heb je vast wel eens nagedacht over het versturen van nieuwsbrieven. Het lijkt een slimme zet om op deze manier in contact te blijven met je klanten en potentiële klanten. Maar is het echt zo verstandig? In dit artikel gaan we dieper in op de vraag of...
Projector ondernemer, wat nu?

Projector ondernemer, wat nu?

Als je ontdekt dat je het type ‘Projector’ bent volgens Human Design én ondernemer dan kun je van alles ervaren. “Wat moet ik hier nu mee? Wat betekent dit voor mijn bedrijf?” Dat is wat mij overkwam. Ik was gewoon nieuwsgierig. Ik had gehoord dat ik...
6 manieren voor meer nieuwe klanten

6 manieren voor meer nieuwe klanten

Nieuwe klanten heb je altijd nodig. En het liefst wil je dat deze natuurlijk automatisch binnen komen rollen. Maar helaas gaat nieuwe klanten krijgen niet zomaar vanzelf dus heb je een manier nodig waarop je meer nieuwe klanten kunt aantrekken. En dat wil niet zeggen...
Slimme tool voor samenwerken: Plutio

Slimme tool voor samenwerken: Plutio

Online (samen)werken, kan dat handiger? Welke tools gebruik jij voor projecten en online (samen)werken en kan dit nog handiger? Hoe kun je alles wat je nodig hebt voor het runnen van je bedrijf als freelancer, zzp-er of team nu echt overzichtelijk elkaar hebben, zodat...
Gevaren van emailmarketing uitbesteden

Gevaren van emailmarketing uitbesteden

Als je onderneemt en meer wilt bereiken in minder tijd kun je e-mailmarketing uitbesteden. Superhandig om klusjes kwijt te zijn als ze je veel tijd en energie kosten. En laten we eerlijk zijn: ieder heeft eigen talent en vaardigheden. Gelukkig maar. Als je merkt dat...
Waar komt de naam Ilse denkt mee vandaan?

Waar komt de naam Ilse denkt mee vandaan?

Eigenlijk is het heel simpel. Meedenken is wat ik als vanzelf doe. Kansen zien en onbenut potentieel ontdekken. Anders gebruiken wat er al is. Het grote plaatje zien. Verbanden zien die voor een ander niet altijd logisch zijn.  Toen ik voor de tweede keer begon...
Zo ontdek je meer over je doelgroep

Zo ontdek je meer over je doelgroep

Handige hulpmiddelen om meer te weten over je doelgroep Als je succesvol wilt zijn met je bedrijf dan is het belangrijk dat je met de juiste klanten werkt. Hoe komen die bij jou? Als je de route kent die je potentiële klant aflegt tot deze bij jou klant wordt dan heb...