PODCAST

Het verschil met een Projector Business Sessie en een Human Design reading

Hoe is een Projector Business Sessie anders dan een Human Design reading

Ilse [00:00:00]:
Hi, leuk dat je luistert. Ik ben Ilse, online business mentor voor projectors, ondernemende projectors en human design professional. Ik wil nu een vraag beantwoorden die ik onlangs kreeg. Dit is een goed moment en een leuke manier om die vraag dus te beantwoorden, omdat ik het zo makkelijker kan uitleggen. Maar wat is nu het verschil tussen een human design reading, die iemand alles ergens gehad heeft, en de projector business sessie? 10 eerste is het zo dat iedereen een reading geeft op zijn eigen manier. Iedereen die dat doet heeft zich daar op een bepaalde manier in bekwaamd, heeft zijn kennis ergens vandaan gehaald en ervaringen natuurlijk. En bovendien hebben we allemaal een eigen manier om naar deze systemen te kijken. Een beetje wat je eigen achtergrond is natuurlijk.

Ilse [00:00:53]:
Ik heb dat zelf ook ervaren bij de readings die ik zelf gehad. En er is ook een verschil met welk energietype, want ja, zo het zeggen, energietype die de reading geeft. Als je zelf projector bent, dan is het toch ook heel fijn om een reading te hebben of een sessie over je jonge design, over je eigen blauwdruk, bij een andere projector. Ja, waarom? Omdat je als projector allebei tegen dezelfde soort dingen aanloopt. En het is ook heel fijn om een stukje herkenning mee te kunnen nemen, om je echt gezien te voelen. En dat is mijn ervaring ook, dat Iedereen je net een ander stukje inzicht geeft. Het is niet alleen dat, het heeft er ook mee te maken waar je zelf bent in je eigen human design experiment. Want als je helemaal in het begin bent, dan is heel veel informatie eerst nog nieuw.

Ilse [00:01:45]:
Er komen allerlei gedachten bij jezelf. Je kunt nog niet alle informatie die je krijgt ook verwerken. Ze zeggen niet voor niets ook van, je ziet er pas sommige dingen als je eraan toe bent. En ja, Zo zie ik dat zelf ook. Soms lees ik dingen en dan denk ik, hè, heb ik dat eerder ook zo gelezen? Ik zie of ik lees of ik begrijp nu pas iets in deze informatie die ik eerst niet kon begrijpen. Dat is ook, Zeker als je de combinatie maakt, wat ik voor mezelf in ieder geval regelmatig doe en voor klanten op een bepaalde manier ook, vanuit de jinkies, dat gaat dan net een stapje verder dan human design. Maar dan heeft het soms echt tijd nodig om te begrijpen wat er nou staat en wat het kan betekenen. Het is dus ook een beetje hoe iemand je de dingen uitlegt en waar je op dat moment zelf voor open staat.

Ilse [00:02:36]:
Wat je dus al herkent, wat resoneert, wat in een kader valt en wat je op dat moment ook nodig hebt. En dus is het op zich juist wel goed om regelmatig een reading te doen bij verschillende mensen die daar op een verschillende manier jou weer bij kunnen helpen. En zoals ik het doe, is de business sessie, dat is natuurlijk je eigen jongen design charge, je blauwdruk, is natuurlijk de basis. En ik heb de sessie nu onderverdeeld in twee verschillende varianten. Projector, business, basis sessie. Daar kijken we echt naar de basisdingen die het meest belangrijk zijn, maar altijd in relatie tot jouw rol als ondernemer. En dat is denk ik ook een verschil met een algemene reading. Dan moet je zelf de vertaalslag maken naar wat iets voor je bedrijf kan betekenen.

Ilse [00:03:27]:
En ik heb het zelf heel erg fijn gevonden om die connectie met business van mezelf ja daar gelijk bij te hebben, zodat je dingen wat makkelijker kunt toepassen in de praktijk. Daar heb ik natuurlijk heel veel dingen ook weer zelf geleerd en uitgezocht. En Dat is voor mij een hele goede manier, want ik word daar blij van. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen daar blij van wordt. En het is ook heel fijn als een ander je wat handvatten kan geven en de vertaalslag kan maken zodat je daarin wat sneller tot volgende inzichten of tot volgende stappen komt. En precies daarom heb ik ook twee verschillende business sessies. En dat is eigenlijk dus een basis Human Design Reading in combinatie met jouw rol als ondernemer. En de uitgebreidere business sessie, dat is een boost sessie, die gaat er ook over welk specifiek probleem speelt er nu voor jou en hoe kan ik je daarin inzichten geven waar je zelf in mee verder kunt.

Ilse [00:04:29]:
Dus op het moment dat je zo’n sessie boekt, geef je je focusonderwerp aan, je geeft dan aan. Nou, dit of dat probleem heb ik, ik noem maar even iets. Ik vind het lastig om content te maken. Hoe kan ik daarmee beginnen? Of ik heb nieuwe klanten nodig, ik wacht op de uitnodiging. Wat zou ik daarmee kunnen doen? Want laten we wel wezen, het kan best heel lastig voelen ook, als je dat ineens beseft of als je al langere tijd een beetje worstelt misschien, of zoekende bent met je bedrijf. Want ja, human design komt vaak op je pad op het moment dat je zoekende bent, of dat je het eigenlijk heel goed kunt gebruiken. Kan het zomaar zijn dat je tegen nieuwe vragen aanloopt. Dat heb ik zelf ook ervaren, omdat ik mijn hele business op echt wel heel veel essentiële punten falicant moest omgooien.

Ilse [00:05:17]:
Dat kan natuurlijk ook zijn van wie is de ideale klant of moet je een niece kiezen of niet of is de klant waar je nu mee werkt niet het juiste of is er iets in je aanbod welk social media kanaal past bij je of past de social media kanaal wel bij je, of nou wat kun je nog meer over, er zijn natuurlijk een heleboel dingen, heel veel vragen die je kunt bezighouden. Je krijgt ook een boekje erbij met alle belangrijke informatie uit je design, Dus het is eigenlijk een business reading, combinatie, een beetje afhankelijk van wat er voor jou speelt. Dus als je op de pagina kijkt van de verschillende projector business sessies, dan zie je ook waar de verschillen in zitten. Dus wil je in het algemeen meer inzicht hebben over jouw specifieke design door een projector voor en door een projector, met speciaal daarop ingezoomd de dingen die voor een projector heel erg belangrijk zijn, dan is de basis sessie een hele goede manier om meer inzicht te krijgen en ja ook wat meer afgepast op wie jij bent, wat jouw projectorrol is als ondernemer. En de projector business boost sessie die geeft je letterlijk een boost, gewoon echt een concrete stap vooruit, of meer dan de basissessie want je komt op alle punten, kom je natuurlijk in beweging, krijg je nieuwe inzichten en vertrouwen om het op jouw eigen manier verder te doen. Dus het geeft je allebei goede stappen vooruit. Bij de boezessie, daar kun je ook nog meer de diepte ingaan en een specifieke vraag beantwoord zien. Daar geef ik je dan richting mee op basis van de inhoud van jouw chart.

Ilse [00:07:03]:
En dan krijg je altijd nog het boekje met de algemene informatie die je kunt nalezen. En daar kun je in je dagelijks leven alle dingen uithalen die hartstikke waardevol zijn. In alle gevallen is jouw Human Design Chart de lijnraad voor alle informatie en zul je in alle sessies daar heel veel inzicht uit halen, maar dan niet standaard inzichten en handvatten die specifiek afgestemd zijn op jouw situatie. Dus in die zin, om terug te komen op de vraag, hoe is een reading anders dan een projector business sessie? Ja, het is anders omdat degene die de reading geeft, of de sessie geeft, andere bagage meebrengt, andere ervaring en van daaruit ook kan inzoomen op bepaalde specifieke punten. Dus heb je ooit een jongen die zijn reading gehad, dan kan het zeker zinvol zijn om dat opnieuw te doen. En dat is eerlijk gezegd ook de ervaring wat ik vaak terug krijg van klanten van hey ik haal hier heel veel dingen uit, ik haal hier heel veel andere dingen uit of zelfs soms ik haal hier veel meer dingen uit en dat kan dus te maken hebben met het inhoud, omdat ik naar andere dingen kijk, of dat ik op een andere manier dingen aanstip die misschien bij jou beter landen. Dat kan ook. Het kan ook daarmee te maken hebben.

Ilse [00:08:27]:
Maar het kan ook te maken hebben met het moment, het inzicht wat je zelf al hebt, zodat bij jou de informatie beter landt. Dus er zijn verschillende redenen om ervan uit te gaan dat het absoluut zin heeft om een nieuwe sessie te doen op het moment dat je daar aan toe bent. Want niks is zo onhandig als heel lang in je hoofd mee te blijven rondspoken. Maar ja, volg natuurlijk altijd je eigen autoriteitenstrategie. Dus je kan zelf helemaal bepalen wanneer je daaraan toe bent of wanneer je dat wilt. Mijn ervaring is alleen dat dit soort dingen een op een je altijd onwijs veel inzicht te brengen, zodat je weer letterlijk een stapje verder komt. Als je meer wilt weten over de sessies, kun je de pagina bekijken. Heb je nou een vraag, stuur me gewoon een berichtje.

Ilse [00:09:17]:
Het kan een mailtje zijn, het kan een DM zijn via Instagram of een reply gewoon op de nieuwsbrief als je die ontvangen hebt. Als je die nog niet ontvangen hebt kun je natuurlijk via deze pagina inschrijven. Tot de volgende keer!

Ontdek jouw Projector kracht met Meedenkers

Automatisch in je mailbox:

Wil je je energie als Projector optimaal benutten en je ondernemerschap naar een hoger niveau tillen? Meld je aan voor de Meedenkers Nieuwsbrief en ontvang direct waardevolle tips en inzichten die speciaal voor jou zijn samengesteld.

Wat je kunt verwachten:

  • Praktische tips voor het beheren van je energie
  • Inspiratie en motivatie om je unieke pad te ontdekken
  • Handige marketing & business weetjes

Waarom aanmelden?

  • Op maat gemaakt voor Projectors
  • Direct bruikbare tips om je ondernemersreis te verbeteren

Meld je nu aan en ontvang de eerste editie van de Meedenkers Nieuwsbrief direct in je inbox!

"